نام بازی ، نرم افزار و ... را وارد کنید

بهترین های ماه 👇

در زیر بهترین بازی ها و برنامه های ماه را مشاهده میکنید 👇

دانلود بازی جی تی ای وی آنلاین برای اندروید (100 % تضمینی) و کاملا واقعی

دانلود بازی جی تی ای وی آنلاین برای اندروید (100 % تضمینی) و کاملا واقعی

دانلود
خانه » دانلود بازی اندروید » رفع مشکلات و ارور های بازی جی تی آی 5 اندروید
3.56
[ 75 رای ]

رفع مشکلات و ارور های بازی جی تی آی 5 اندروید

gta 5 problems

روش دیگر قراردادن فایل دیتا که توسط کاربر عزیز Amin ارسال شده است:

  • ۱)اول اگه دیتا دانلود شدبرنامه۷zipperرا دانلودو نصب کنید
    ۲)حالا رو فایل دیتاکلیک کنیدو تیک گزینه ای که اولشcreateهست رو بزنید
    ۳)حالا اگه۱۰۰درصدشد دو تا گزینه میاد به نام هایopenوcloseحالاcloseروبزنین
    ۴)بعدبرید بیرون از برنامه و برید داخل فایل های شخصی حا پوشه ی دیتا که اولش نوشتهcom.رودرandroid/obbکپی کنین
    ۵)اگه پوشهobbوجود نداشت خودتون بسازیدش

روش برخی از مشکلات دیگر که توسط کاربر عزیز Reza توضیح داده شده است :

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز.پاسخ کامل همه شما دوستان عزیز اینجاست.پاسخ سوال های شما : اگر برنامه ی زاپیا و یا برنامه ی ویروس کش s360 را دارید حرف کنید و دیتا بازی دان کنید بدون دیتا بازی اجرا نمی شود و وقتی دیتا را دان کردید دیتا را برش بزنید و در مسیر پوشه های obb/data انتقال بدهید به داخل هر دو پوشه و برای باز کردن درست بازی از فی-لتر ش-کن استفاده کنید اگر فی-لتر ش-کن مناسبی سراغ ندارید من به شما پیشنهاد فی-لتر ش-کن خرگوش را و فی-ل-تر ش-کن Z را به شما پیشنهاد می کنم و برای باز کردن بازی به نت خود متصل شوید و قبل از آمدن به داخل بازی تمام فایل هایتان را ببینید و این بازی بر روی بالا ها نمی آورد و حتما موبایل شما باید قابلیت فور حس را داشته باشد و این بازی در نبات ها در مارک های سامسونگ و اپل به زور مناسب اجرا نمی شود پیشنهاد می کنم از موبایل های هو اوی استفاده کنید.

ارور های رایج هنگام دریافت فایل ها به چه دلیل است ؟

اگر شما هنگام دانلود  بازی جی تی آی 5 اندروید با ارور download unsuccessful مواجه شدید ، کافیست با استفاده از یک دانلود منیجر اقدام به دانلود بازی کنید 2 – وقتی روی لینک دانلود کلیک میکنم با ارور 404 not found مواجه میشوم ، چه کاری باید انجام دهم ؟ جواب : این ارور در مواقع بسیار کمی به وجود می آید و به دلیل شلوغی سرور دانلود ما است ، اگر با این ارور مواجه شدید چند دقیقه بعد برای دانلود تلاش کنید و ضمنا در تغییراتی که اعمال شده است دیگر این ارور را مشاهده نخواهید کرد.

رفع ارور های رایج بازی:

1 – فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کرده ام و در مسیر android/obb قرار داده ام ، اما هنگام اجرای بازی با ارور download failed because you may  not have purchased this app مواجه میشوم ، چکار کنم ؟ جواب : اگر با این ارور مواجه شدید ، کافیست پوشه com.rockstargames.gtasa هم در مسیر android/obb حافظه داخلی و هم در مسیر android/obb کارت حافظه کپی کنید.

2 – بازی را نصب کرده ام و فایل دیتا را در مسیرش قرار داده ام ، اما هنگام ورود به بازی ناگهان از بازی خارج میشوم. جواب : با این شرایط یعنی بازی با تلفن همراه شما سازگار نیست و باید منتظر انتشار اپدیت بازی باشید (توجه کنید که ما یا هیچ کسی نمیداند که آپدیت در چه زمانی منتشر خواهد شد پس از سول پرسیدن در این مورد خودداری کنید.)

3 – بازی را نصب کرده ام و فایل دیتا را دانلود کرده ام ، اما هنگام استخراج فایل دیتا با ارور مواجه میشوم. جواب : به دلیل کم و زیاد شدن سرعت اینترنت شما هنگام دانلود ، فایل دیتا ناقص دریافت شده است و باید آن را تعمیر کنید. شما میتوانید با آموزش تعمیر فایل های فشرده در اندروید  به راحتی این مشکل را حل نمایید.

4 – من بازی را نصب کرده و آن را اجرا کرده ام ، اما بازی بازی جی تی آی 5 اندروید لگ دارد و کند است ، چکاری باید انجام دهم ؟  جواب : این اتفاق به دلیل ضعف سخت افزاری شما میباشد و هیچ کاری نمیتوان کرد.

دوستان به این چند نکته توجه فرمایید تا به مشکلی برنخورید: 1 – بازی توسط ما تست شده است و بدون هیچ اروری و به صورت افلاین اجرا شده است  2 – بازی با نرم افزار zapia مشکل دارد.پس قبل از نصب بازی آن را حذف نمایید 3 – بازی روی برخی از گوشی های ضعیف اجرا نمیگردد. 4 – اگر هنگام اجرای بازی یکدفعه از بازی بیرون انداخته شدید یعنی بازی با دستگاه شما سازگار نیست و باید منتظر آپدیت بازی باشید.

به اشتراک بگذارید:


نظرات کاربران

20 دیدگاه

  1. اميرحسين گفت:

    من گوشیم Huawei y7 prime 2019 هست اندروید 8 وقتی وارد بازی میشدم میزد لیبرتی سیتی بعد می رفت بیرون زاپیا هم نداشتم لطفا کمک کنید حداقل gta v نیست gta sa که هست پس لطفا کمک کنید

  2. آریا گفت:

    سلام چگونه گرافیک بازی رو کم کنم

  3. شاهین گفت:

    ببخشید من فایل نصبی نصب می کنم بعد مینویسه فایل نصب نشد اندروید گوشیم ۱۰ هست

  4. Mahan گفت:

    سلام دوست عزیز من بازی رو میاره بالا اونجا که استارت میزنم چند لحظه بعد صحفه سیاه میشه

  5. روح اله گفت:

    salam goshim shiaomi note 8 pro haste fek konam goshi khobieh vali bazam mipareh biron

    • امیر (مدیر سایت) گفت:

      زبان بازی رو انگلیسی کنید ، زاپیارو حذف کنید ، اگر همچنان مشکلی وجود داشت باید تست کنید ببینید با کدوم برنامتون مشکل داره و حذفش کنید

  6. اشکان گفت:

    چطوری از حالت فشرده خارج کنم

  7. Erfan گفت:

    من فایل نصبی را دانلود کردم ولی میگه خطایی در هنگام تجزیه این بسته وجود داشت
    اما قبلا یک بار دانلود کرده بودم از سایت دیگه ونصب شد والان حتی از اون سایت هم نصب نمیشه

  8. بابک گفت:

    سلام من وقتی نصب رو میزنم. بالا مینویسه نصب موفقیت آمیز نبود انترنتم که پره و 4G من نمیتونم دیتارو بزنم. بازی نصب شده ولی دیتا نصب نمیشه. لطفا کمک کنید

  9. Amir گفت:

    سلام توضیحاتی ک دادید رو انجام دادم چرا میرم تو بازی صفحه ای رو میاره که میخاد دیتارو دانلود کنه؟من که دیتاشو دانلود کردم همون جوری ک گفتید باید چیکار کنم راهنمایی کنین لطفا

  10. kamal گفت:

    سلام من کارت حافظه ندارم برای ارور اول که باید در حافظه هم کپی کنی چیکار کنم

پیشنهاد

ما به شما